Способи оплати
Оплата за реквізитами на розрахунковий рахунок
Післяплата
Способи доставки
Самовивіз
Киев, Святошинская 20 (Святошинская 20)
Безкоштовно
Сьогодні з 6:30 до 13:00
Делівері
від 1 000 ₴
Відправлять у понеділок
Доставлять за 2–5 днів
SAT
1 000 ₴
Відправлять у понеділок
Доставлять за 2–5 днів
Регіони доставки
Україна (по всіх регіонах)
Умови повернення та обміну
Повернення та обмін
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» , споживач має право на повернення та обмін товару. Товари належної та неналежної якості мають різні умови повернення.
Умови повернення товару належної якості
Протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту передачі покупцю непродовольчого товару (якщо триваліший термін не оголошений продавцем) у місці придбання або інших місцях, оголошених продавцем, товар підлягає поверненню та обміну, якщо він не був у вжитку, збережені його споживчі властивості та є докази придбання в даного продавця.
Товар належної якості можна повернути або обміняти його на аналогічний товар інших розмірів, форм, габариту, фасону, забарвлення або комплектації, зробивши у разі різниці в ціні необхідний перерахунок з продавцем.
Умови повернення товару неналежної якості
Повернення товару неналежної якості здійснюється у період встановленого виробником терміну гарантії. Покупець може повернути товар продавцю за таких умов:
- наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де зазначено, що дефект є суттєвим;
- збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
- цілісність комплекту не порушено.
Способи повернення товару
Для повернення товару необхідно зв'язатися із представниками інтернет-магазину для отримання інформації про те, на який склад здійснити відправку. Вартість зворотної доставки – за домовленістю з продавцем.
Кошти надходять на рахунок покупця протягом 7 (семи) банківських днів, після того як товар, що повертається, був доставлений на склад продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення.
Умови повернення коштів
Якщо повернення товару підтверджено, можливі такі варіанти повернення коштів:
- При оплаті товару платіжною банківською картою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні є обов'язковою.
- При оплаті товару через платіжні системи, встановлені в інтернет-магазині (онлайн платіж), повернення коштів буде здійснено протягом 7 банківських днів на картку, з якої було здійснено оплату.
- При оплаті товару банківським переказом або в інший спосіб, який не передбачає використання банківської картки, необхідно зв'язатися з продавцем для отримання інформації про додаткові способи повернення коштів.
Якщо вам не вдалося зв'язатися з продавцем, зателефонуйте до служби підтримки порталу за номером +38 (044) 344-82-53
Винятки
- Продавець має право відмовити у поверненні та обміні непродовольчого товару належної якості, якщо він входить до Переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню.
- Споживач має право вимагати повернення або обмін непродовольчого товару через 30 днів, якщо він є технічно складним, відповідно до Переліку технічно складних товарів.
Умови гарантії
Согласно пункту 5 статьи 1 Закона Украины «О защите прав потребителя» гарантийный срок – это срок, в течение которого продавец (или производитель, или иное лицо) берет на себя обязательства о проведении либо бесплатного ремонта, либо замены товара ненадлежащего качества.
При этом установление гарантийного срока не является непременной обязанностью производителя или продавца – это добровольная опция для привлечения клиентов.
Также Закон Украины «О защите прав потребителя» указывает следующие нормы:
Гарантийный срок начинается с момента передачи товара покупателю – если иное не установлено договором купли-продажи.
Для интернет-магазинов пункт 4 статьи 7 Закона Украины «О защите прав потребителя» отдельно подчеркивает, что в случае продажи товаров по почте и в иных случаях, когда время заключения договора купли-продажи и время передачи товара покупателю не совпадают, гарантийный срок исчисляется со дня передачи товара покупателю (а не со дня заключения договора купли-продажи).
Однако если товар нуждается в специальной установке (подключении) или сборке – гарантийный срок отсчитывается со дня их документированного совершения. Если же день установки (подключения) или сборки товара документированно не установлен – гарантийный срок отсчитывается со дня заключения договора купли-продажи.
Гарантия качества товара распространяется на все комплектующие части данного товара – если иное не установлено договором купли-продажи.
В случае замены товара или его комплектующей части ненадлежащего качества гарантийный срок на замененное изделие отсчитывается с момента замены.
При выполнении гарантийного ремонта гарантийный срок увеличивается на время пребывания продукции в ремонте. Время пребывания в ремонте исчисляется со дня, когда потребитель обратился с требованием об устранении недостатков (а не со дня фактического начала ремонта изделия).
При этом установление гарантийного срока не является непременной обязанностью производителя или продавца – это добровольная опция для привлечения клиентов.
Также Закон Украины «О защите прав потребителя» указывает следующие нормы:
Гарантийный срок начинается с момента передачи товара покупателю – если иное не установлено договором купли-продажи.
Для интернет-магазинов пункт 4 статьи 7 Закона Украины «О защите прав потребителя» отдельно подчеркивает, что в случае продажи товаров по почте и в иных случаях, когда время заключения договора купли-продажи и время передачи товара покупателю не совпадают, гарантийный срок исчисляется со дня передачи товара покупателю (а не со дня заключения договора купли-продажи).
Однако если товар нуждается в специальной установке (подключении) или сборке – гарантийный срок отсчитывается со дня их документированного совершения. Если же день установки (подключения) или сборки товара документированно не установлен – гарантийный срок отсчитывается со дня заключения договора купли-продажи.
Гарантия качества товара распространяется на все комплектующие части данного товара – если иное не установлено договором купли-продажи.
В случае замены товара или его комплектующей части ненадлежащего качества гарантийный срок на замененное изделие отсчитывается с момента замены.
При выполнении гарантийного ремонта гарантийный срок увеличивается на время пребывания продукции в ремонте. Время пребывания в ремонте исчисляется со дня, когда потребитель обратился с требованием об устранении недостатков (а не со дня фактического начала ремонта изделия).